-
Вашата кошница е празна!
1. ДОСТАВКА И
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
Артикулите, които сте поръчали се доставят с куриерска фирма ЕКОНТ или СПИДИ до посочен от Вас адрес или офис на куриер за Ваша сметка. Винаги преди изпращане на поръчката се свързваме с клиента за да я потвърди. Непотвърдени поръчки не се пускат за доставка. Поръчки с ЕКОНТ се изпращат с преглед и тест преди заплащане. Поръчки със СПИДИ се изпращат БЕЗ преглед и тест преди заплащане. Безплатна доставка е в сила за поръчка над 180 лв. само и единствено със СПИДИ. Моля, попълвайте точно телефонен номер и E-mail адрес при регистрацията. По E-mail ще бъдете уведомени за всяка промяна в статуса на Вашата поръчка. В случай, че поръчаният модел не е в наличност, клиентът се уведомява по телефон или от E-mail sales@obuvkibg.bg. Плащането се извършва с Наложен платеж-Пощенски Паричен Превод при получаване на пратката. Kлиeнтa пoлyчaвa фиcĸaлeн дoĸyмeнт oт ĸypиepa, ĸaтo лицeнзиpaн пoщeнcĸи oпepaтop зa извъpшвaнe нa пoщeнcĸи пapични пpeвoди пo cмиcълa нa Зaĸoнa зa пoщeнcĸитe ycлyги. Можете да заплатите и с банкова карта в куриерската фирма. Моля, запазете документа издаден от куриера. В случай, че получените от Вас обувки или друг вид стока не отговарят на желания от Вас размер, можете да ги изпратите обратно, за да ги подменим с правилния размер. Разходите по връщането и изпращането на подменена стока са за СМЕТКА НА КЛИЕНТА.
2. ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА
Гаранционният срок на продуктите предлагани от ObuvkibG.bg е 30 дни. Рекламации или връщане на стока се приемат на адрес: гр.Благоевград, офис на ЕКОНТ - Главна улица, ул. „Васил Мечкуевски“ №28 или до адрес гр.Благоевград, ул. „Тодор Александров“ №44. Рекламация при дефекти се предявява в рамките на 3 работни дни след получаването на стоката, а при скрити дефекти при откриването им, но не по-късно от срока на гаранцията им. Съгласно чл. 55 ал.1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в срок до 14 дни от датата на получаване на стоката. В този случай търговеца е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми, без разходите по доставки и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката. Потребителят е длъжен да съхранява получените от търговеца стоки, тяхното качество и придружаващите ги документи, стокови разписка/фактура. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, никога да не са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката както и попълнен Формуляр за упражняване право на отказ при онлайн покупки който може да свалите от ТУК. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. Сумите се възстановяват САМО по посочена от клиента банкова сметка във формуляра. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно Закона за защита на потребителите. Търговеца има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство. В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца. При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.
При възникване
на спор, свързан с покупка онлайн можете да се обърнете към съответните органи
за Алтернативно решаване на спорове
(АРС) или да използвате сайта за Онлайн решаване на спорове (ОРС).